Általános Szerződési Feltételek

1. A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) határozza meg a Szolgáltató valamint az internetes rendszerét használó természetes vagy jogi személy (a továbbiakban: Vásárló) között belépőjegyek megvásárlására vonatkozó szolgáltatás igénybevételének feltételeit, valamint a Szolgáltató és a Vásárló között keletkező jogokat és kötelezettségeket.
2. A Szolgáltató on-line internetes rendszert (a továbbiakban: Rendszer) üzemeltet elősorban különböző színházi-, zenei-, sport és egyéb eseményekre (a továbbiakban: Rendezvény) szóló belépőjegyek és bérletek (a továbbiakban: Belépőjegyek) megvásárlásának elősegítésére, illetve online webshop termék- és szolgáltatás értékesítésre (utalvány, könyv, hanghordozó, parkolójegy stb. vásárlása). A Szolgáltató a Vásárlók részére a Rendszerében fellistázott Rendezvények Belépőjegyeinek megvásárlását biztosítja (a továbbiakban: Szolgáltatás).A Szolgáltató esetenként a Belépőjegyek értékesítésén túlmenően más termékeket, szolgáltatásokat is értékesíthet (merchandising termékek, a Rendezvényhez kapcsolódó étkezés, ital, egyéb szolgáltatások, stb.). Amennyiben e termékek értékesítésére vonatkozó szabályok eltérnek az általános szabályoktól, úgy a jelen ÁSZF ezt külön jelzi.
3. Rendezvény esetén a Belépőjegy megvásárlásán túlmenő szolgáltatás, vagyis a Rendezvény tényleges lebonyolítása tekintetében a Vásárló a Rendezvény szervezőjével (a továbbiakban: Rendezvényszervező) kerül szolgáltatási jogviszonyba. A Szolgáltató a Rendezvény szervezésében és lebonyolításában nem vesz részt, tevékenysége és felelőssége kizárólag a Belépőjegyek értékesítésére korlátozódik. A Szolgáltató és a Rendezvényszervező által nyújtott szolgáltatások – és az értük való felelősség – tehát elkülönülnek. A Rendezvény a meghirdetettnek megfelelő lebonyolítása a Rendezvényszervező kötelezettsége. A Szolgáltató nem vállal semmilyen felelősséget a megvásárolt Belépőjeggyel látogatott Rendezvényen fellépő művészek, sportolók, más előadók szereplése, illetve előadás minősége, lebonyolítása, megvalósulása vagy elmaradása kapcsán. A Belépőjegy ennek megfelelően egy szerződés a Rendezvényszervező és a Vásárló között, amelyben a Rendezvényszervező vállalja a Rendezvény lebonyolítását a Vásárló pedig megfizeti a Belépőjegy ellenértékét.
4.  A Szolgáltató nem értékesít olyan terméket, amelyhez engedély szükséges és ezáltal engedélyköteles.
5. A weboldalon 16. életévét be nem töltött természetes személy nem vásárolhat. A Vásárló a "Fizetés" vagy a „Fizetési kötelezettséggel járó megrendelés” gomb megnyomásával fogadja el a Szolgáltatásra vonatkozó szerződés feltételeit, egyben jelen ÁSZF rendelkezéseit. A szerződés létrejöttével a Vásárló kijelenti, hogy a jelen ÁSZF-ben foglalt feltételeket - így különösen az ÁSZF II. pontjában foglalt tájékoztatást - megismerte és magára nézve kötelezőnek elfogadta, továbbá a Szolgáltatás igénybe vételéhez szükséges adatai kezeléséhez az ÁSZF-ben valamint az Adatkezelési Szabályzatban meghatározott körben hozzájárult.
6.A létrejött szerződés írásbeli szerződésnek minősül, a szerződés létrejöttét a vásárló által megadott, elektronikusan elmentett vásárlási adatok igazolják, amelyeket a Szolgáltató a számvitelre és adózásra vonatkozó jogszabályokban meghatározott határideig őriz. A vásárló által begépelt adatok, a termékre vonatkozóan a Szolgáltató rendszerében őrzött adatok, a tranzakció egyéb adatai (pl. banki visszaigazolás) illetve az ÁSZF szövegezése együttesen alkotják az írásbeli szerződést. 
7. A Felek közötti szerződés magyar nyelven jön létre.
8. A Szolgáltató tájékoztatja Vásárlót és Vásárló kifejezetten tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató jogosult az ÁSZF-et egyoldalúan módosítani. Az ÁSZF módosításának esetén a Szolgáltató a Vásárlót a változások https://broadway.hu oldalon történő közzététele útján értesíti, a módosítás hatályba lépését megelőzően legalább nyolc (8) nappal.II. A 45/2014. (II. 26) Korm. rendelet 11. §-a szerinti, a távollévők között kötött szerződésekre vonatkozóan a szerződéskötést megelőző tájékoztatás
1. A Szolgáltató tájékoztatja a Vásárlót az alábbi adatokról: Kérjük kedves Vásárlóinkat, hogy a jegyvásárlás (vagy esetlegesen egyéb termék vásárlása) előtt ezeket az adatokat tanulmányozzák át, és kizárólag ennek ismeretében vásároljanak (a jogszabály szóhasználatával: "kössenek szerződést")!a) A szolgáltatás, vagyis a Rendezvény lényeges tulajdonságai megtalálhatók a Rendezvény adatlapján. Az adatlapon teljeskörű tájékoztatás található az éppen elérhető jegyekről és azok áráról, bruttó formában (tartalmazza az esetenként fizetendő ÁFÁ-t), utalással a törvényes magyar fizetőeszközre, "Ft" formátumban. A Szolgáltató nem árusít olyan termékeket, amelyekre az egységár feltüntetését a jogszabályok megkövetelnék (többféle kiszerelésben kapható vagy több darabos termékek). A Szolgáltató weblapján a Vásárló regisztráció nélkül megtekinthet minden adatot, illetve a Vásárlását is lefolytathatja regisztráció nélkül.b) A szolgáltató neve az I. pontban található.c) A vállalkozás székhelye, postai címe, telefonszáma, telefaxszáma, elektronikus levelezési címe az I. pontban található. Jegyértékesítés esetén a Szolgáltató a Rendezvény szervezőjének nevében jár el. A Rendezvényszervező neve és postai címe az esemény illetve rendezvény leírásánál megtalálható. A Rendezvényszervező neve és más azonosítási adatai a Belépőjegy elülső oldalán is szerepelnek.d) A Szolgáltató üzleti tevékenységének helye az I. pontban megjelölt Székhely. A fogyasztó a panaszait a Szolgáltató I. pontban megjelölt bármely elérhetőségére címezheti.e) A szerződés szerinti termékért illetve szolgáltatásért járó ellenszolgáltatás általános forgalmi adót tartalmazó teljes összegét a vásárlási felület ún. "kosár" oldala tartalmazza, megjelölve a bruttó jegyárakat, a kezelési költséget és az esetleges szállítási költséget. Az itt feltüntetett bruttó árakon felül a fogyasztónak további költsége nem merülhet fel.f) A Szolgáltató határozatlan időre szóló vagy átalánydíjas szerződést nem alkalmaz. Az ellenszolgáltatás összege az adott vásárlásra vonatkozó valamennyi költséget tartalmazza.g) A vásárlás lebonyolítására szolgáló eszköz (mobiltelefon, telefon, internetkapcsolattal rendelkező számítógép, tablet stb.) internet-, mobil- vagy más elektronikus kapcsolatának, esetlegesen a speciális fizetési mód (pl. mobilfizetés) ellenértékeként a Vásárló egyéni előfizetői vagy más szerződése alapján a telekommunikációs szolgáltatója díjat számíthat fel. A Szolgáltató maga azonban emelt díjas szolgáltatást nem alkalmaz.h) A feltüntetett árak az ellenszolgáltatás adóval megnövelt teljes összegét tartalmazzák magyar forintban kifejezve, bruttó árak, az ÁFA összegét magukban foglalják. A szolgáltatás jellegéből adódóan egységár feltüntetésére nincs mód. Ha a Rendszer igénybevételéért a Vásárlónak kezelési költséget kell fizetnie, akkor azt a vásárlás folyamata során a Rendszer pontosan feltünteti. A kezelési költség a Szolgáltató szolgáltatásának díja, nem a bankkártya vagy más fizetési mód használata miatt számított összeg. A kiválasztott szállítási és fizetési módok (pl.termékek vásárlásánál a futárszolgálat) további költségekkel járhatnak, amelyet a Rendszer pontosan feltüntet. Az ellenszolgáltatás teljes összege valamennyi költséget tartalmazza. A Szolgáltató a megszokott bankkártyás fizetés mellett több fizetési módot elfogad, amelyek részletes leírását a Szolgáltató Vásárlói tájékoztatója illetve a Gyakori kérdések tartalmazzák. A fizetés és az elektronikus jegy kézbesítése a Vásárló által megadott e-mail postafiókba gyakorlatilag valós időben, azonnal megtörténik. Az e-ticket kiszállítására nincs mód, azt a Szolgáltató elektronikusan kézbesíti. A szolgáltatás teljesítése automatikus, a teljesítési határidő azonnali. A panaszkezelésre vonatkozó szabályokat a jelen dokumentum XII. pontja tartalmazza.i) A fogyasztót megillető elállási és felmondási jog gyakorlásának határidejéről és egyéb feltételeiről szóló információkat a jelen dokumentum VII. pontja és 2., 3. mellékletei tartalmazzák.j) A termék visszaküldésének költségeiről szóló információkat a jelen dokumentum VII. pontja és 2., 3. mellékletei tartalmazzák.k) A Szolgáltató olyan tranzakciókat nem bonyolít, amely során a fogyasztót megillető elállási és felmondási jog gyakorlása miatt a fogyasztó köteles lenne megtéríteni a Szolgáltató ésszerű költségeit.l) A Vásárló a 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet 29. §. (1) l) bekezdése alapján az elállási jogát illetve felmondási jogát nem gyakorolhatja, ha a Rendezvényre szóló Belépőjegy egy adott időpontra (adott napra, határnapra) szól. A fogyasztót megillető elállási és felmondási jog gyakorlásának további feltételeiről szóló információkat a jelen dokumentum VII. pontja és 2., 3. mellékletei tartalmazzák.m) A kellékszavatosságra és a termékszavatosságra vonatkozó jogszabályi kötelezettségeket a jelen dokumentum  VIII. pontja és 4. melléklete részletezi.n) A Szolgáltató minden munkanapon 9-től 17 óráig telefonos ügyfélszolgálatot működtet, amely készséggel áll a Vásárlók rendelkezésére a +36-1-780-0780 telefonszámon, illetve az info@broadway.hu e-mail címen.A 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet, illetve melléklete értelmében a Szolgáltató által értékesített termékkörre jótállási kötelezettség nem vonatkozik.o) A Szolgáltató a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódexnek nem aláírója és annak nem vetette alá magát.p) A Szolgáltató és a Vásárló közötti szerződés határozott időre jön létre, időtartama Belépőjegy vásárlása esetén a Rendezvény időpontjáig, vagy a Rendezvény meglátogatásáig (pl. nem időpontra szóló kiállítási Belépőjegyek), más termékek esetében pedig termék átvételéig tart.q) A szerződés határozatlan időtartamú szerződéssé nem alakul át.r) A vásárlási folyamat során a Vásárlónak az ellenérték megfizetésén túlmenő kötelezettségei nincsenek.s) Szolgáltató részére letétet vagy egyéb pénzügyi biztosítékot a Vásárló nem nyújt.t) A digitális adattartalom működése, műszaki védelmi intézkedések: Az adatokat szolgáltató szerverek elérhetősége évi 99,9% feletti. Az adattartalmat RAID technológiával több merevlemezen tároljuk a szervereken. Ha bármelyik merevlemez megsérül, a rendszer működőképes marad a megmaradt merevlemezekkel is. Rendszeresen mentés készül a teljes adattartalomról, így probléma esetén az eredeti adattartalom visszaállítható.u) A digitális adattartalom hardverrel és szoftverrel való együttműködési képessége: Az érzékeny adatok megfelelő erősségű titkosítással vannak tárolva, kódolásukhoz processzorba épített hardveres támogatást használunk.v) Az egyes központi hivatalok és költségvetési szervi formában működő minisztériumi háttérintézmények felülvizsgálatával összefüggő jogutódlásáról, valamint egyes közfeladatok átvételéről szóló 378/2016. (XII. 2.) Kormányrendelet értelmében a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság 2016. december 31. napjával, jogutódlással megszűnt. Másodfokú ügyekben országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatal jár el. 197 járásban jelenik meg fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatkör, így tehát a fogyasztók 2017. január 1-től panaszaikkal elsősorban a területileg illetékes járási hivatalokhoz fordulhatnak. Elérhetőségeket itt találhatnak: http://jarasinfo.gov.hu/. w) A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztó és a vállalkozás közötti, a termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, a szolgáltatás minőségével, továbbá a felek közötti szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügy (fogyasztói jogvita) bírósági eljáráson kívüli rendezése. E célból a békéltető testület megkísérli a felek közötti egyezség létrehozását, ennek eredménytelensége esetén pedig az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban. A békéltető testület a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő független testület. A Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testület neve: Budapesti Békéltető Testület, székhelye: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310., 
levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10. Felhívjuk az Európai Unióban tartózkodási hellyel rendelkező vásárlóink figyelmét, hogy amennyiben határon átnyúló fogyasztói jogvitájuk van - vagyis szokásos tartózkodási helyük nem Magyarországon van - úgy az interneten keresztül vásárolt termék, vagy szolgáltatás kapcsán igénybe vehetik az online vitarendezési platformot is. Az online vitarendezési platform elérhető az alábbi linken: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show
III. A Vásárló adatai

1. A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a Vásárló megrendelését indokolt esetben visszautasítsa, így különösen valótlan, vagy hiányos adatok megadása, illetve a Rendszerrel, vagy a Belépőjegyekkel történő bármilyen visszaélés esetén.
2. A Vásárlót teljes körű felelősség terheli a felhasználói fiókjához tartozó felhasználónév és jelszó párossal, illetve azon keresztül történő mindennemű vásárlással és egyéb tevékenységgel kapcsolatban. A Vásárló vállalja, hogy haladéktalanul értesíti a Szolgáltató ügyfélszolgálatát adatainak bármilyen illetéktelen felhasználása, illetve a biztonság egyéb módon való megsértése esetén. A jelszó tárolásából vagy a felhasználónév és a jelszó harmadik személy részére való átadásából fakadó károkért a Szolgáltató nem felel.
3. A Vásárló kijelenti, hogy adatai a valóságnak megfelelően kerültek megadásra a Rendszerben. A Szolgáltató kizárja felelősségét a vásárlás során megadott téves, hibás vagy hamis adatok vagy e-mail cím megadásából eredő kárért. A Szolgáltató a Vásárló által megadott adatoknak megfelelően felel a teljesítésért és a számla kiállításáért. A Vásárlónak bármikor lehetősége van adatait ellenőrizni és módosítani. A Szolgáltató jogosult törölni a nyilvánvalóan hibás vagy hamis adatokat, továbbá kétség esetén jogosult Vásárló valódiságát ellenőrizni. Olyan Rendezvények esetében, ahol a Rendezvényszervező a Belépőjegyeket névre szólóan bocsátja ki és azok nem átruházhatók, a Szolgáltató jogosult a Vásárló adatait a Rendezvényszervező által megkívánt módon ellenőrizni.
4. A Szolgáltató a Vásárló adatait a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 2011. évi CXII. tv. 
5 § (1) a) bekezdése alapján az érintett önkéntes hozzájárulása, illetve az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény szabályai szerint kezeli. Az adatvédelemre vonatkozó részletes szabályokat az „Adatkezelési Szabályzat”  tartalmazza, amely elérhető a vásárlási felület láblécében.

5. A vásárlás során az ún. Kosár oldalon a Vásárlónak lehetősége van a kosár tartalmát módosítani, törölni, vagy újabb termékeket kiválasztani. Az ezt követő ún. Fizetés oldalon adja meg a Vásárló a vásárláshoz szükséges adatait. Amennyiben az adatok javítása szükséges, azt a Vásárló korlátlanul megteheti, az ún. kosáridő lejártáig, vagy addig, amíg nem kattintott a "Fizetés" vagy "Fizetési kötelezettséggel járó megrendelés" gombra. Ezt követően a fizetés a fizetési szolgáltató felületén történik (a Barion adatbeviteli felülete; az itt megadott adatokat a Szolgáltató nem ismeri meg, és nem tárolja).
6. Előzetes regisztráció során jelszó megadásával lehetővé válik, hogy a Vásárlónak csak egyetlen alkalommal kell megadnia az adatait és nem minden egyes vásárlás során. Az adatok ilyen célú felhasználását a Vásárló – leiratkozással – bármikor megtilthatja.
7. A szolgáltatás igénybevételével a Vásárló hozzájárul ahhoz, hogy a Szolgáltató az adatokat továbbíthassa az adatfeldolgozóknak, valamint az adott rendezvény szervezőjének abból a célból, hogy a rendezvény szervezője a rendezvény elmaradásáról, időpontjának változásáról vagy a nézőt bármilyen szempontból érintő fontos körülményről közvetlenül és azonnali módon is tájékoztatást adhasson, illetve a jegyek visszaváltását vagy becserélését közvetlenül intézhesse.
8. A személyes adatokat kezelésével, tárolásával kapcsolatban a Szolgáltató az elvárható legnagyobb gondossággal jár el. Az elvárható legnagyobb gondosság ellenére megvalósuló támadások által okozott esetleges károkért azonban a Szolgáltatót felelősség nem terheli.
IV. Az internetes jegyvásárlás menete

1. A jegyvásárlás menetére vonatkozó részletes szabályokat a Szolgáltató Vásárlói Tájékoztatója tartalmazza.
2. A jogszabályok rendelkezéseinek megfelelően a webáruházak kötelesek 48 órán belül visszaigazolni a Vásárló megrendelését. Abban az esetben, ha a Vásárló Belépőjegyet vásárol a Szolgáltató rendszerén keresztül, a jegyvásárlás a fizetés sikeres megtörténte után gyakorlatilag azonnal, valós időben megtörténik, és a Vásárló a megrendelt Belépőjegyeket elektronikus formában azonnal kézhez kapja. Így a 48 órán belüli megrendelés-visszaigazolás helyett a Vásárló magát a Belépőjegyet is tartalmazó visszaigazoló e-mailt (vagy más elektronikus formátumú üzenetet) veszi kézhez.
3. Amennyiben a Vásárló a vásárlást követő néhány percen belül nem kapja meg a megvásárolt belépőjegyeket, ennek oka feltételezhetően kapcsolati hiba. Fontos, hogy ebben az esetben a Vásárló ne ismételje meg a tranzakciót, hanem haladéktalanul lépjen kapcsolatba a Szolgáltató Ügyfélszolgálatával (+36-1-780-0780), amely a problémát orvosolja. Ugyanakkor felhívjuk Vásárlóink figyelmét arra, hogy ha 48 órán belül nem kapott visszaigazolást a megrendeléséről, úgy mentesül az ajánlati kötöttség alól, azaz a továbbiakban nem köti őt a megrendelése és nem köteles azt átvenni, kifizetni.
V. Vételár, fizetési és szállítási feltételek
1. A vételár kiegyenlítésére, a fizetési módokra, a jegyek átvételére vonatkozó részletes szabályokat a Szolgáltató Vásárlói Tájékoztatója tartalmazza.
2. A banki fizetés során felmerülő esetleges hibákért a Szolgáltató nem vállal felelősséget.
3. A vásárlást megerősítő automatikus visszaigazoló e-mailt a Szolgáltató a Vásárló által megadott e-mail címre küldi meg. A hibás e-mail cím megadásából fakadó minden kárért a Vásárlót terheli a felelősség.
4. A Belépőjegyek árának meghatározása az adott Rendezvényszervező hatáskörébe tartozik. A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy bármikor megváltoztassa a Belépőjegyek vételárát a Rendezvényszervező utasításai alapján, illetve a járulékos költségek mértékét. Az árváltoztatás joga nem alkalmazható a már megkezdett vásárlásokra.
5. A Belépőjegy kosárba helyezése nem kötelezi a Vásárlót vásárlásra. Amennyiben a Vásárló mégsem kívánja megvásárolni a kiválasztott Belépőjegyet, akkor azt a kosarából bármikor kiveheti, vagy akár az egész kosár tartalmát is törölheti, illetve 20 perc elteltével a kosáridő lejár (egyes esetekben a kosáridő ettől hosszabb, vagy rövidebb lehet, amelyet az adott oldal pontosan és folyamatosan mutat).
6. A Szolgáltatás keretében fizetés nélküli foglalásra nincs lehetőség. A fizetés és az elektronikus jegy kézbesítése a Vásárló által megadott e-mail postafiókba gyakorlatilag valós időben, azonnal megtörténik. Az e-ticket kiszállítására nincs mód, azt a Szolgáltató elektronikusan kézbesíti. A szolgáltatás teljesítése automatikus.  Amennyiben emailfiókjában nem találja e-ticketünket tartalmazó emailünket, kérjük, ellenőrizze fiókja spam mappáját is.
7. A vásárlás elektronikus bizonylatait a Szolgáltató saját székhelyén, illetve a szerverek tárolására szolgáló szerverparkban (T-Systems Adatpark, 1087 Budapest, Asztalos Sándor u. 13.) őrzi meg.
8. A Szolgáltató a vásárlásról ún. e-számlát (elektronikus számlát) küld a Vásárlónak. Az elektronikus számla egy olyan számla, ami elektronikus jelek formájában tartalmazza a számla adatokat. Az elektronikus számla csak elektronikus formában állítható ki, továbbítható és tárolható, annak papír alapú módozata eredeti hiteles dokumentumként nem használható. A Szolgáltató az e-számlát a Vásárló által megadott adatok alapján, automatikusan, e-számla szolgáltató (számlázz.hu, üzemeltető: KBOSS.hu Kft., adószám: 13421739-2-13, cégjegyzékszám: 13-09-101824, székhely: 2000 Szentendre, Táltos u. 22/b). közbeiktatásával bocsátja ki.  A Vásárló a vásárlási folyamat megindításával kifejezetten kijelenti, hogy elfogadja az e-számlát, illetve adatai átadását az e-számla szolgáltatója részére. Amennyiben a vásárló a számlán szerepeltetni kívánt nevet vagy címet tévedésből helytelenül adta meg, és a számla ezzel a helytelen tartalommal került kiállításra, úgy a vásárlónak egy alkalommal lehetősége van a számla módosítását kérni, az alábbi feltételek együttes teljesülése esetén: (i) ha a módosított számla kibocsátására lehetőség van még ugyanabban az adóévben, amelyben az eredeti számla került kibocsátásra, és (ii) az eredeti számla kibocsátásától kezdődően 3 hónap még nem telt el. VI. jegytípusok; a saját nyomtatású jegyekre (E-ticket) és mobil jegyekre vonatkozó speciális szabályok
1. Jegytípusok:
Elektronikus utalvány. A vásárlást követően a Szolgáltató egy igazoló e-mailt küld a Vásárló által megadott e-mail címre. Az email tartalmazza a megvásárolt Belépőjegyek részletes adatait és egy utalványazonosítót. Az utalványt a Vásárlónak ki kell nyomtatnia és az előadás napján az előadóhely pénztárában a kinyomtatott e-mail felmutatásával kapja meg a megvásárolt Belépőjegyeket.
E-ticket. A vásárlást követően a Szolgáltató egy e-mailt küld a Vásárló által megadott e-mail címre, amely csatolt dokumentumként tartalmazza az E-ticketet. Az E-ticket egy teljes értékű elektronikus Jegy. Az E-ticketen lévő számsor és vonalkód az összes szükséges információt tartalmazza az elektronikus beléptetéshez. A vonalkódot a Rendezvény helyszínén belépéskor elektronikusan ellenőrzik.
 A fizetés és az Elektronikus utalvány, illetve E-ticket kézbesítése a Vásárló által megadott e-mail postafiókba gyakorlatilag valós időben, azonnal megtörténik. Az Elektronikus utalvány, illetve az E-ticket kiszállítására nincs mód, azt a Szolgáltató elektronikusan kézbesíti. A szolgáltatás teljesítése automatikus.
2. A saját nyomtatású jegyeket a Vásárló a sikeres vásárlást követően saját maga töltheti le a saját vásárlói oldalán keresztül PDF formátumban és maga nyomtathatja ki. Az E-ticket belépőjegyeket nem lehet sem személyesen a jegypénztárakban, sem postai úton átvenni. A kinyomtatott E-ticket abban az esetben használható fel, amennyiben azon a vonalkód és a vonalkód melletti kód jól olvasható.

3. A saját nyomtatású jegyek elvesztéséből, ellopásából, hibás nyomtatásából, lemásolásából, többszörös kinyomtatásából eredő következményekért és károkért felelősség kizárólag a vásárlót terheli. Az E-ticket belépőjegyet a Vásárló köteles kinyomtatva a Rendezvényre magával hozni. Vásárló tudomásul veszi, és kifejezetten egyetért azzal, hogy az E-ticket-en található vonalkódot a Rendezvényszervező a Rendezvény helyszínén elektronikusan ellenőrzi, és azonnal érvényteleníti. A beléptetés az első érvényesítés alapján történik. Így az az első jegy érvényes, amelyet a Rendezvényszervező beléptető-rendszere az adott vonalkóddal beléptetésre elfogadott. Minden további belépési kísérlet érvénytelen és ezért eredménytelen lesz, felmutatójától a belépés megtagadható függetlenül attól, hogy az érvénytelen jegyet felmutató személye megegyezik-e az eredetileg az E-ticket belépőjegyet vásárlóval. Az ilyen okból történő kizárás miatt Szolgáltató kártérítésre nem kötelezhető.
4. A Rendezvényszervező döntésének megfelelően egyes rendezvényekre a belépés lehetségessé válhat a megfelelő "okostelefonnal" rendelkező ügyfelek számára a telefonjuk felmutatásával is. Ebben az esetben a Vásárló által a telefonjára letöltött alkalmazás (ún. elektronikus tárca) részére kézbesíti a Szolgáltató a belépőjegyet.
5. Ha az adott rendezvényhez tartozó oldal ezt kifejezetten feltünteti, a Szolgáltató a Vásárló kívánságára egyes rendezvények esetén vállalja, hogy a jegyet biztonsági, ún. "hagyományos" jegypapírra kinyomtatja és azt futárszolgálattal kiszállíttatja, a Vásárló költségén. Ebben az esetben ezt a kiszállítási lehetőséget, a futárszolgálat díját, valamint a kiszállítás határidejét a Kosár oldal minden esetben pontosan, (a díj esetében bruttó összegben) feltünteti. A Szolgáltató által értékesített termékek esetében a kiszállítás díja nem függ összeghatártól, illetve súlytól. VII. Elállási és felmondási jog1. A vásárlás a "Fizetés" vagy a „Fizetési kötelezettséggel járó megrendelés” gomb megnyomása előtt bármikor, következmények nélkül megszakítható. A Vásárló a 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet 29. §. (1) l) bekezdése alapján az elállási jogát illetve felmondási jogát nem gyakorolhatja, ha a Rendezvényre szóló Belépőjegy egy adott időpontra (adott napra, határnapra) szól. Ebben az esetben a Szolgáltatónak nem áll módjában sem a Belépőjegyet visszaváltani, sem a vásárlás értékét visszatéríteni (az előadás elmaradása esetének kivételével).
2. Abban az esetben, ha a Vásárló olyan jegyet vásárolt, amely nem adott időpontra szól (pl. bármikor felhasználható múzeumi belépők stb.) illetve, ha a jegyen kívül olyan más terméket (pl. könyv, kiadvány, merchandising termékek stb.) vásárolt, amelyre vonatkoznak a 45/2014. (II.26.) Kormányrendeletben szabályozott fogyasztói elállási és felmondási jog szabályai, akkor ezek a jogok az alábbi módon érvényesíthetők:a) Az elállási és felmondási jog a fent részletezett esetekben a vásárlástól számított 14 napon belül gyakorolható, a jelen ÁSZF 2. mellékleteként csatolt elállási és felmondási nyilatkozatminta felhasználásával, vagy erre irányuló egyéb egyértelmű nyilatkozat útján.b) Az ÁSZF 2. mellékleteként csatolt minta kitöltésén túlmenően olyan e-ticket vagy voucher esetén, amely nem adott időpontra szól (pl. bármikor felhasználható múzeumi belépők stb.) a Vásárlónak meg kell jelölnie az e-ticketen/voucheren szereplő kódszámot. Nyilatkozni kell továbbá arra nézve, hogy a Vásárló a jegyet nem használta fel. A jegyet nem szükséges megküldeni, mert azt a Szolgáltató elektronikusan érvényteleníti.c) Amennyiben a Vásárló nem jegyet, hanem valamely árut vásárolt, vagy nem adott időpontra szóló jegyét kinyomtatott formában futárszolgálat útján kapta meg, úgy azt legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül vissza kell küldenie a Szolgáltató székhelyére (1139 Budapest, Váci út 99. 6. emelet). A Vásárlót terheli az áru visszaküldésének költsége. A Vásárló felel a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért.d) Ha a Vásárló jogszerűen eláll a szerződéstől, a Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget. A visszajáró összeget a Szolgáltató a Vásárló által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. Termék adásvételére irányuló szerződés esetén a Szolgáltató mindaddig visszatarthatja a Vásárlónak járó összeget, amíg a fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte.e) Az elállási és felmondási jogról további részletes tájékoztatót talál a jelen ÁSZF 3. mellékleteként csatolva. VIII. Kellékszavatosság, termékszavatosság1. A kellékszavatosságról és termékszavatosságról szóló tájékoztató a jelen ÁSZF 4. melléklete. IX. A Szolgáltató Szolgáltatásának korlátai1. A Vásárló tudomásul veszi, hogy az internet sajátosságai miatt a Rendszer folyamatos üzemeltetése a Szolgáltató előzetes tudta és szándéka ellenére is megszakadhat. A Szolgáltató ennek megfelelően nem garantálja a Szolgáltatás és a kapcsolódó honlap hibamentes és zavartalan működését, illetőleg hogy a Szolgáltatáshoz való hozzáférés folyamatos vagy hibamentes lesz.2. A Szolgáltató jogosult a Szolgáltatás vagy a kapcsolódó honlap karbantartása érdekében, vagy egyéb biztonsági megfontolások miatt a Szolgáltatást részlegesen vagy teljes egészében szüneteltetni minden előzetes tájékoztatás vagy értesítés nélkül.3. A Szolgáltató mindent megtesz annak érdekében, hogy a Rendezvényszervezőktől beérkezett információkat eljuttassa az érdeklődőkhöz. Ugyanakkor a Szolgáltató nem vállal felelősséget a Szolgáltatás honlapján az egyes Rendezvényekhez kapcsolódó olyan információkkal, tartalmakkal kapcsolatban, amelyeket a Rendezvényszervező maga rögzített a rendszerben, vagy a Rendezvényszervezőtől kapott információkat rögzítette azt a Szolgáltató munkatársa.4. A Szolgáltató csak a neki felróható szándékos vagy súlyosan gondatlan hibákkal okozott károkért felel. A felelősség mértéke nem haladhatja meg a vásárlási tranzakció értékét.5. A Vásárló tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató nem felelős semmilyen olyan kárért vagy visszaélésért, amely a bankkártyával történő fizetés során vagy következtében keletkezik.6. A Szolgáltató kizárja a felelősséget minden olyan kárért, amelyet a Vásárló, a Rendezvényszervező, vagy harmadik személy szerződés- illetve jogellenes tevékenysége vagy mulasztása okozott.
X. A Rendezvényre vonatkozó szabályok
1. A Rendezvény a meghirdetettnek megfelelő lebonyolítása a Rendezvényszervező kötelezettsége. A Rendezvényszervező neve és más azonosítási adatai a Belépőjegy elülső oldalán szerepelnek. A Vásárló tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató nem vállal semmilyen felelősséget a megvásárolt Belépőjeggyel látogatott Rendezvény megtartása, illetve az azon fellépő művészek, sportolók, stb. előadásának illetve részvételének minősége, a rendezvény lebonyolítása, megtartása kapcsán. A Rendezvényen való részvétel kapcsán jogviszony és szolgáltatási kötelezettség a Belépőjegyet felmutató személy, illetve a Rendezvény szervezője között jön létre. Ezt a jogviszonyt a Rendezvény illetve a Rendezvényszervező hivatalos honlapján található szabályzatok határozzák meg. A Szolgáltató ezért nem lehet részese a Rendezvényszervező és a Vásárló (illetve a jegy mindenkori birtokosa) közötti esetleges jogvitának, amely a Rendezvény minőségének elégtelensége vagy a rendezvény elmaradása miatt indul. A részvételi feltételek, a Rendezvény illetve a Rendezvény helyszínéül szolgáló intézmény házirendje előadásonként és rendezvényenként jelentősen eltérhet. Ezeket a szabályokat a Rendezvényszervező jogosult megállapítani, így a Vásárló a Rendezvényszervezőtől tud e szabályok felől érdeklődni.
2. A Belépőjegy szabadon átruházható – kivéve, ha az adott Rendezvény szervezője ettől eltérően rendelkezik (ilyen esetben a Rendezvény adatlapja szabályokat tartalmaz erre vonatkozóan). A Vásárló kijelenti, hogy a Belépőjegyet csak akkor adja át más személynek, ha az új jegybirtokos a Szolgáltató ÁSZF-jét elfogadta.
3. Amennyiben a Belépőjegyen más nem kerül feltüntetésre, a Belépőjegy a Belépőjegyen feltüntetett Rendezvényre egyszeri alkalommal történő belépésre jogosítja fel annak felmutatóját, egy főt. Elveszett, megrongálódott, megsemmisült Belépőjegy pótlására nincs lehetőség.
4. A Belépőjegyen feltüntetett kezdési időpont tájékoztató jellegű, a tényleges kezdés időpontja ettől eltérhet.
5. A Belépőjegy fajtájától függően digitális és analóg biztonsági megoldásokat tartalmazhat, amely védi a Belépőjegyet a hamisítás ellen. Amennyiben a Szolgáltató, a Rendezvényszervező, vagy a Rendezvény helyszínén közreműködő biztonsági szolgálat azt észleli, hogy a Belépőjegyen a biztonsági jelek sérültek, hiányosak, azokon szándékos rongálás jeleit vélik felfedezni, vagy azokat reprodukáltnak, másoltnak ítélik meg, a Belépőjegy felmutatójától a Rendezvényre történő belépést megtagadhatják, illetve a Rendezvény területének elhagyására szólíthatják fel. Az ilyen indoklással történt kitiltás miatt Vásárló semmilyen kártérítési igénnyel nem léphet fel a Szolgáltatóval szemben.
6. Bizonyos Belépőjegyek csak bizonyos felhasználó kört jogosítanak fel a belépésre (gyermekjegy, nyugdíjas jegy, szakmai jegy stb.) A jogosultság meglétét a Szolgáltató a vásárláskor nem vizsgálja. A Rendezvényszervező a biztonsági szolgálaton keresztül jogosult annak ellenőrzésére, hogy a Belépőjegy felmutatója jogosult-e a speciális belépőjegy használatára. A belépés mindaddig megtagadható, amíg a használat jogosultságát a belépőjegy felmutatója nem igazolja. Az ilyen indokból történő kizárás esetén a jegy Vásárlója illetve a Belépőjegy felmutatója kártérítésre nem jogosult.
7. Bizonyos esetekben a Belépőjegyek a Rendezvény területén belül is csak bizonyos területek látogatására jogosítanak fel.
8. A Rendezvényt mindenki csak a saját felelősségére látogathatja. Bár a Rendezvényszervező minden tőle elvárhatót megtesz a Rendezvény biztonságos lebonyolítása érdekében, a Szolgáltató az esetlegesen felelőtlenül viselkedő látogatók miatt felelősséget nem vállal. Bódultság, kábítószer- vagy egyéb tudatmódosító szer hatása alatt a Rendezvény még érvényes Belépőjegy felmutatása mellett sem látogatható.
9. A Rendezvényről kép- és hangfelvétel készülhet, amelyen a Rendezvény látogatói rögzítésre kerülhetnek; a Rendezvény látogatója ebből fakadóan nem támaszthat sem a Szolgáltató felé semmilyen igényt.
10. A részvételi feltételeket, a Rendezvény illetve a Rendezvény helyszínéül szolgáló intézmény házirendjét, a biztonsági szolgálat és egyéb rendvédelmi szervek utasításait megszegő Látogatót a Rendezvényszervező a Rendezvény biztonságos lebonyolítása illetve a Rendezvényen tartózkodó Látogatók zavartalan szórakozásának biztosítása érdekében eltávolíthatja. Az ilyen indokból történő kizárás esetén a Szolgáltató kártérítésre nem kötelezhető.
11. A Rendezvények többségében a Rendezvényszervező fenntartja a jogot a fellépő művész, szereplő, előadó stb. személyében, a szereposztásban, illetve a Rendezvényben történt indokolt változtatásra.
12. Szabad téren megrendezett Rendezvény esetében a Rendezvényszervezőnek lehetősége van tartalék rendezvénynapot (esőnap) meghirdetni. Amennyiben az esőnap dátuma meghirdetésre került, a Rendezvényszervező bármikor dönthet úgy, hogy a Rendezvényt az esőnapon tartja meg. A Szolgáltató e döntésről a Vásárlókat a https://broadway.hu oldalon keresztül haladéktalanul tájékoztatja, amint a Rendezvényszervezőtől az erre vonatkozó információkat megkapja. A Vásárló tudomásul veszi, hogy a Rendezvény esőnapon való megtartása miatt nem illeti meg elállási jog. A szakmában kialakult általános szokások szerint az időjárás miatti félbeszakítás, idő előtti befejezés, vagy késleltetett kezdés mellett is rendben megtartottnak kell tekinteni a Rendezvényt, amennyiben a Rendezvény több mint fele rendben megtartásra került, illetve a Rendezvény kezdése a Rendezvény tervezett hosszához képest 50 %-nál kevesebbet csúszik, vagy 25 %-nál kevesebb ideig kell szüneteltetni. A Rendezvényszervező jogosult ettől eltérő szabályokat meghatározni az esőnapra illetve a részben megtartásra került Rendezvényekre vonatkozóan.

13. A Szolgáltató minden tőle elvárhatót megtesz annak érdekében, hogy a Rendezvény esetleges meghiúsulása esetén a Vásárlót tájékoztassa és a jegyek visszaváltását elősegítse. Ugyanakkor a Vásárló tudomásul veszi, hogy a Rendezvény elmaradása esetén a jegyek visszaváltásának folyamatát, helyszínét, határidejét a Rendezvényszervező dönti el és annak megvalósulásáért a Rendezvényszervező a felelős. A Szolgáltató haladéktalanul közzéteszi broadway.hu honlapján a jegy-visszaváltásra vonatkozó adatokat, amint azokat hivatalos formában megkapta a Rendezvényszervezőtől. A Szolgáltató a Rendezvényszervezőtől érkező, a Belépőjegyek visszaváltására vonatkozó megbízás hiányában a Belépőjegyek visszaváltására, a Belépőjegyek vételárának visszatérítésére nem kötelezhető. A visszaváltásra a Rendezvényszervező által megadott, de maximum a meghirdetéstől számított harminc (30) napos jogvesztő határidőn belül, az eredeti belépőjegy és a vásárlást igazoló bizonylat felmutatása mellett van lehetőség. A Belépőjegy árán felül, - amelyet a visszaváltást végző köteles teljes értéken visszaváltani - sem a Rendezvényszervező, sem a visszaváltást végző nem köteles semmilyen vélt vagy valós kár, költség megtérítésére. A Rendezvény elmaradásán kívül egyéb esetekben a Belépőjegyek visszaváltására nincs mód. A Rendezvény elmaradása esetén a Belépőjegy megvásárlása során igénybe vett egyéb szolgáltatások árának visszatérítésének jogosságát aszerint kell megítélni, hogy az egyes szolgáltatások a szolgáltatás nyújtója által teljesítésbe mentek-e. Az esetlegesen felszámított kezelési költség a jegyvásárlási rendszer használatának a díja, nem tartozik a jegyárhoz. Az előadás elmaradása esetén a kezelési költség visszatérítésre kerül.14. Amennyiben háború, lázadás, terrorcselekmény, sztrájk, baleset, tűz, blokád, árvíz, járványügyi hatósági határozat vagy intézkedés, természeti katasztrófa, súlyos energiaellátási zavar vagy más olyan előre nem látható és elháríthatatlan akadály következményeképpen, amely a Vásárló, illetőleg a Szolgáltató hatókörén kívül esik, valamelyikük nem képes valamilyen szerződéses kötelezettségének eleget tenni, úgy ezen személy nem tartozik felelősséggel semmilyen veszteségért vagy kárért, amely ezen események következtében előállt. Amennyiben a fent felsorolt körülmények következményeképpen egy Rendezvény lemondására kerül, erről a Szolgáltató a lehető leghamarabb értesíti a Vásárlókat. Az akadály megszűnése után a Rendezvényszervező saját döntése szerint pótolhatja az elmaradt Rendezvényt, ha ezt a lemondással érintett Rendezvények száma, az akadály jellege és az érintett Vásárlók száma, valamint a Rendezvényszervező rendelkezésére álló kapacitások lehetővé teszik. A jelen pontban felsorolt okokból történő Rendezvény-elmaradás esetén a Szolgáltató a belépőjegy vételárának visszafizetésére nem köteles.  XI. A honlapon megjelenő védjegyek és szerzői jogok1. A Szolgáltatás honlapján megjelenő védjegyek a Szolgáltató, illetve más jogtulajdonosok kizárólagos tulajdonát képezik. Ezen megjelöléseket a Szolgáltató, illetve a jogtulajdonosok kifejezett és előzetes írásbeli jóváhagyása nélkül harmadik személyek semmilyen módon nem használhatják, nem terjeszthetik, és nem tehetik közzé.2. A honlapon elérhető információk és más dokumentumok szerzői jogi védelem alatt állnak, az ezekhez fűződő jogok a Szolgáltatót, illetve a jogtulajdonosokat illetik meg. A honlapon elérhető információkat és egyéb anyagokat a Szolgáltató, illetve a jogtulajdonosok kifejezett előzetes írásbeli jóváhagyása nélkül harmadik személyek a honlap céljától eltérően nem használhatják, nem másolhatják, nem terjeszthetik, és nem tehetik közzé.3. A Vásárló által a honlap használatával kapcsolatban közölt megjegyzéseken (pl. chat, blog), észrevételeken, javaslatokon és ötleteken a Szolgáltató korlátlan és kizárólagos felhasználási jogosultságot szerez, ez azonban nem jelenti azt, hogy bármely bejegyzés, megjegyzés stb. a Szolgáltató véleményét tükrözné. A Szolgáltató korlátozás nélkül jogosult a Felhasználó észrevételeinek hasznosítására, felhasználására, átadására, közzétételére, törlésére, nyilvánosságra hozatalára anélkül, hogy a Vásárló részére ezért bármilyen módon ellenszolgáltatást kellene nyújtania. XII. A panaszkezelés módja1. A Szolgáltató székhelye, a panaszügyintézés helye, az ügyfélszolgálatának levelezési címe, elektronikus levelezési címe, internetes címe és telefonszáma az ÁSZF I. pontjában található.2. A Vásárló a Szolgáltatónak az áru forgalmazásával, illetve értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó panaszát szóban vagy írásban közölheti a Szolgáltatóval. A Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és lehetőség szerint azonnal orvosolja. Ha a Vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a Vásárlónak átadni, telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Vásárlónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni.3. Az írásbeli panaszt a Szolgáltató a beérkezését követően harminc napon belül írásban érdemben megválaszolja, és a Vásárlónak megküldi, elsősorban a Vásárló által megadott e-mail címre. A panaszt elutasító álláspontját a Szolgáltató indokolni köteles. A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató köteles a Vásárlót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával - annak jellege szerint - mely hatóság vagy a békéltető testület eljárását kezdeményezheti. Meg kell adni az illetékes hatóság, illetve a Szolgáltató székhelye szerinti békéltető testület levelezési címét.4. A Szolgáltató nem folytat közszolgáltatási tevékenységet, így nem vonatkoznak rá az ilyen tevékenységet folytató szolgáltatókra vonatkozó speciális törvényi szabályok (speciális ügyfélszolgálat működtetése, meghosszabbított ügyfélfogadási idő, előzetes időpont foglalás, folyamatos elérhetőség, öt perces bejelentkezési idő, vásárlóvédelmi referens stb.). XIII. Adattovábbítás 1.    Az adatok kezelésére, az országhatáron belüli vagy azon túl található harmadik fél részére történő továbbítására nem kerül sor, kivéve azon eseteket, amikor a Szolgáltató valamely Partner termékeit értékesíti és az adatok továbbítására a Partnerrel megállapodást kötött. Az egyes termék leírásában a Partner egyértelműen feltüntetésre kerül. 2.     Szolgáltató és a Partner önálló adatkezelőknek tekintendők, mindkettő önállóan felel az általa kezelt személyes adatok biztonságáért, továbbá azért, hogy az adatkezelés időtartama, a hozzáférésre jogosultak köre, és az érintett tájékoztatása, továbbá az érintett adatkezeléssel kapcsolatos kéréseinek teljesítése a GDPR Rendeletnek megfelelően történjen.A szolgáltatás igénybevételével a Felhasználó hozzájárul ahhoz, hogy a Szolgáltató az adatokat továbbíthassa Partner részére. A Partner által alkalmazott adatkezelési szabályokról a Felhasználó közvetlenül Partnertől kérhet tájékoztatást a GDPR Rendelet rendelkezéseivel összhangban A Szolgáltató az ilyen Felhasználók adatait csak annyiban kezeli, amennyiben a Partner ezt - a vásárlás lebonyolításához, illetve a kedvezmények biztosításához - megköveteli  3.     Szolgáltató nyilatkozik, hogy jelenleg a HVG Kiadó Zrt.-vel (Székhelye: 1037 Budapest, Montevideo u. 14., Cégjegyzékszáma: 01-10-041172, Adószáma: 10226353-2-41) áll fenn olyan megállapodása, amely alapján az adatok a részére továbbításra kerülnek. XIV. Záró rendelkezések1. A Szolgáltató annak érdekében, hogy azok az ügyfelei is megismerhessék a vásárlásukkal illetve a Belépőjegyekkel kapcsolatos szabályokat, akiknek nincs alkalmuk a Szolgáltató ÁSZF-jét on-line módon részletesen áttanulmányozni, a Szolgáltató felkérte a vele szerződéses kapcsolatban álló jegyirodákat, hogy a jelen ÁSZF-et, de legalább az ÁSZF 1. mellékletében szereplő összefoglalót az irodában jól látható helyen, folyamatosan tegyék elérhetővé mindazoknak a jegyvásárlóknak, akik a Szolgáltató Rendszeréből vásárolnak.

2. A Szolgáltató jogosult alvállalkozókat, adatfeldolgozókat igénybe venni. Az alvállalkozókért úgy felel, mintha a szolgáltatást maga nyújtotta volna.3. A jelen ÁSZF magyar nyelven készült, értelmezésében a magyar jog szabályai az irányadók.4. A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a Ptk. vonatkozó rendelkezései megfelelően irányadóak.  1. melléklet

Broadway Event Kft. jegyirodai tájékoztatója a jegyvásárlóknak Figyelem! Az egyes rendezvények szervezői eltérő szabályokat állapíthatnak meg. Kérjük, érdeklődjön a rendezvényszervezőnél!

1. A Broadway Event Hungary Kft. (a továbbiakban: Szolgáltató) számítógépes rendszerével különböző színházi, zenei, sport és egyéb eseményekre (a továbbiakban: Rendezvény) szóló belépőjegyek és bérletek (a továbbiakban: Belépőjegy) megvásárlását biztosítja a Vásárlók számára.2. A Belépőjegy megvásárlásán túlmenő szolgáltatás, vagyis a Rendezvény tényleges lebonyolítása tekintetében a Vásárló a Rendezvény szervezőjével (a továbbiakban: Rendezvényszervező) kerül jogviszonyba. A Szolgáltató a Rendezvény szervezésében és lebonyolításában nem vesz részt, tevékenysége és felelőssége kizárólag a Belépőjegyek értékesítésére korlátozódik. A Szolgáltató és a Rendezvényszervező által nyújtott szolgáltatások – és az értük való felelősség – tehát elkülönülnek. A Rendezvény a meghirdetettnek megfelelő lebonyolítása a Rendezvényszervező kötelezettsége. A Szolgáltató nem vállal semmilyen felelősséget a megvásárolt Belépőjeggyel látogatott Rendezvényen fellépő művészek, sportolók, más előadók szereplése, illetve előadás minősége, lebonyolítása, megvalósulása vagy elmaradása kapcsán.3. A Rendezvényszervező neve és postai címe az esemény illetve rendezvény leírásánál megtalálható. A Rendezvényszervező neve és más azonosítási adatai a Belépőjegy elülső oldalán is szerepelnek.4. Amennyiben az a Belépőjegyen más nem kerül feltüntetésre, a Belépőjegy a Belépőjegyen feltüntetett Rendezvényre egyszeri alkalommal történő belépésre jogosítja fel annak felmutatóját, egy főt. Elveszett, megrongálódott, megsemmisült Belépőjegy pótlására nincs lehetőség.5. Bizonyos Belépőjegyek csak bizonyos felhasználó kört jogosítanak fel a belépésre (gyermekjegy, nyugdíjas jegy, szakmai jegy stb.) A jogosultság meglétét a Szolgáltató nem vizsgálja. A Rendezvényszervező a biztonsági szolgálaton keresztül jogosult annak ellenőrzésére, hogy a Belépőjegy felmutatója jogosult-e a speciális belépőjegy használatára. A belépés mindaddig megtagadható, amíg a használat jogosultságát a belépőjegy felmutatója nem igazolja.6. Bizonyos Belépőjegyek a Rendezvény területén belül is csak bizonyos területek látogatására jogosítanak fel.7. A Belépőjegy fajtájától függően digitális és analóg biztonsági megoldásokat tartalmazhat, amely védi a Belépőjegyet a hamisítás ellen. Amennyiben a Szolgáltató, a Rendezvényszervező, vagy a Rendezvény helyszínén közreműködő biztonsági szolgálat azt észleli, hogy a Belépőjegyen a biztonsági jelek sérültek, hiányosak, azokon szándékos rongálás jeleit vélik felfedezni, vagy azokat reprodukáltnak, másoltnak ítélik meg, a Belépőjegy felmutatójától a Rendezvényre történő belépést megtagadhatják, illetve a Rendezvény területének elhagyására szólíthatják fel. Az ilyen indoklással történt kitiltás miatt Vásárló semmilyen kártérítési igénnyel nem léphet fel a Szolgáltatóval szemben.8. A saját nyomtatású jegyek elvesztéséből, ellopásából, hibás nyomtatásából, lemásolásából, többszörös kinyomtatásából eredő következményekért és károkért felelősség kizárólag a Vásárlót terheli. Az E-ticket belépőjegyet a Vásárló köteles kinyomtatva a Rendezvényre magával hozni. Vásárló tudomásul veszi, és kifejezetten egyetért azzal, hogy az E-ticket-en található vonalkódot a Rendezvényszervező a Rendezvény helyszínén elektronikusan ellenőrzi, és azonnal érvényteleníti. A belépés az első érvényesítés alapján történik. Így az az első jegy érvényes, amelyet a Rendezvényszervező beléptető-rendszere a meghatározott adatokkal elfogadott. A következő ugyanazon adatokkal rendelkező jegyeket automatikusan érvényteleníti az első. Minden további belépési kísérlet érvénytelen és ezért eredménytelen lesz, felmutatójától a belépés megtagadható függetlenül attól, hogy az érvénytelen jegyet felmutató személye megegyezik-e az eredetileg az E-ticket belépőjegyet vásárlóval.9. A Rendezvényt mindenki csak a saját felelősségére látogathatja. Bár a Rendezvényszervező minden tőle elvárhatót megtesz a Rendezvény biztonságos lebonyolítása érdekében, a Szolgáltató az esetlegesen felelőtlenül viselkedő látogatók miatt felelősséget nem vállal. Bódultság, kábítószer- vagy egyéb tudatmódosító szer hatása alatt a Rendezvény még érvényes Belépőjegy felmutatása mellett sem látogatható.10. A Rendezvényről kép- és hangfelvétel készülhet, amelyen a Rendezvény látogatói rögzítésre kerülhetnek; a Rendezvény látogatója ebből fakadóan nem támaszthat a Szolgáltató felé semmilyen igényt.

11. A részvételi feltételeket, a Rendezvény illetve a Rendezvény helyszínéül szolgáló intézmény házirendjét, a biztonsági szolgálat és egyéb rendvédelmi szervek utasításait megszegő Látogatót a Rendezvényszervező a Rendezvény biztonságos lebonyolítása illetve a Rendezvényen tartózkodó Látogatók zavartalan szórakozásának biztosítása érdekében eltávolíthatja. Az ilyen indokból történő kizárás esetén a Szolgáltató illetve a Rendezvényszervező kártérítésre nem kötelezhető.12. A Rendezvényszervező általában fenntartja a jogot a fellépő művész, szereplő, előadó stb. személyében, a szereposztásban, illetve a Rendezvényben történt indokolt változtatásra.13. Szabadtéren megrendezett Rendezvény esetében a Rendezvényszervezőnek lehetősége van tartalék rendezvénynapot (esőnap) meghirdetni. Amennyiben az esőnap dátuma meghirdetésre került, a Rendezvényszervező bármikor dönthet úgy, hogy a Rendezvényt az esőnapon tartja meg. A Szolgáltató e döntésről a Vásárlókat a broadway.hu oldalon keresztül haladéktalanul tájékoztatja, amint a Rendezvényszervezőtől az erre vonatkozó információkat megkapja. A Vásárló tudomásul veszi, hogy a Rendezvény esőnapon való megtartása miatt nem illeti meg elállási jog.14. A Szolgáltató minden tőle elvárhatót megtesz annak érdekében, hogy a Rendezvény esetleges meghiúsulása esetén a Vásárlót tájékoztassa és a jegyek visszaváltását elősegítse. Ugyanakkor a Vásárló tudomásul veszi, hogy a Rendezvény elmaradása esetén a jegyek visszaváltásának folyamatát, helyszínét, határidejét a Rendezvényszervező dönti el és annak megvalósulásáért a Rendezvényszervező a felelős. A Szolgáltató haladéktalanul közzéteszi broadway.hu honlapján a jegy-visszaváltásra vonatkozó adatokat, amint azokat hivatalos formában megkapta a Rendezvényszervezőtől. A Szolgáltató a Rendezvényszervezőtől érkező, a Belépőjegyek visszaváltására vonatkozó megbízás hiányában a Belépőjegyek visszaváltására, a Belépőjegyek vételárának visszatérítésére nem kötelezhető. A visszaváltásra a Rendezvényszervező által megadott, de maximum a meghirdetéstől számított harminc (30) napos jogvesztő határidőn belül, az eredeti belépőjegy és a vásárlást igazoló bizonylat felmutatása mellett van lehetőség. A Belépőjegy árán felül, - amelyet a visszaváltást végző köteles teljes értéken visszaváltani - sem a Rendezvényszervező, sem a visszaváltást végző nem köteles semmilyen vélt vagy valós kár, költség megtérítésére.A Rendezvény elmaradásán kívül egyéb esetekben a Belépőjegyek visszaváltására nincs mód.

Gyakran Ismételt Kérdések

Mi az a kényelmi díj?

A kényelmi díj a jegyvásárlási rendszer használatának a díja. Nem tartozik a jegyárhoz. 

Azzal, hogy Ön jegyvásárlást kezdeményez és a vásárlást sikeresen lebonyolítja, használja a rendszert. Az InterTicket a jegyvásárlási lehetőséget szolgáltatja és nem az előadást.

Tudok az InterTicketnél személyesen jegyet vásárolni?

Nem. Az InterTicket jegyértékesítési rendszerén keresztül online, bankkártya (SimplePay, CIB) segítségével bonyolítható jegyvásárlás. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendszerhez kapcsolódó weblapok nem mindegyikén található meg a fentebb felsorolt összes fizetési mód. Bankkártyás fizetésre minden weboldalon van lehetőség.

Hol tudok személyesen jegyet vásárolni?

Az Interticket Kft-vel partneri kapcsolatban álló jegyirodáknál országszerte lehetőség van személyes jegyvásárlásra. 

A jegyirodák listáját megtalálja a Jegyirodák oldalon.

Vásárolhatok-e kedvezményes jegyeket interneten?

A kedvezményes jegyek nem mindig hozzáférhetők az internetes vásárlás során. Ilyen esetben forduljon a szervezőhöz. 

Ha az internetes vásárlás során elérhetőek kedvezményes jegyek, akkor azt az érintett esemény(ek)nél feltüntetjük. 

Melyek a szokásos kedvezményes jegyek?

Gyermekjegy

Előadóhely, illetve az esemény szervezőjének kizárólagos joga a gyermekjegyek kibocsátása. Egyes eseményeknél meghatározott kor alatt a szervező a részvételt kizárhatja. Kérjük, minden esetben tájékozódjon a konkrét előadás kapcsán a rendezvény szervezőjétől, hogy:

•Van-e ingyenes gyermekjegy

•Ülhet-e gyermek ingyenesen a szülő ölében, vagy a gyermek önálló helyet kap

•Van-e bizonyos kor felett/alatt kedvezményes gyermekjegy ár

Ahol a jegytípusok között szerepel gyermekjegy, korhatár szerint választhat a gyerek életkorához igazodó jegytípust, ahol nem, ott a kedvezmény ablak segítségével módosíthatja a jegyárat.

Ifjúsági, nyugdíjas, diák kedvezmény

Csak azok számára vehető igénybe, akik rendelkeznek az előadás időpontjában érvényes, a kedvezményre jogosító igazolvánnyal. A belépésnél a kedvezményre való jogosultságot ellenőrzik.

Családi jegy

A családi jegy - amennyiben a szervező másképp nem rendelkezik - két felnőtt és két gyermek belépésére jogosít.

Csoportos jegy

A csoportos jegy a szervező által meghatározott létszámra vonatkozik.

Internetes vásárlásnál hogyan érvényesíthetem a kedvezményeket?

Az adott esemény szervezője jogosult kedvezmények meghatározására a jegyárból. A kosár felületen található kedvezmény ablakban választhatja ki a kedvezményt, melynek kiválasztása után a rendszer automatikusan módosítja a jegyárat. A kedvezmény hozzárendelés jegyenként történik. Egyes helyszíneknél – pl. akciós időszakban – automatikus a kedvezmény. 

Fizetés előtt minden esetben győződjön meg róla, hogy megfelelő áron vegye meg a jegyeket, mert a vásárlás után a jegyek visszaváltására, illetve a kedvezmények utólagos érvényesítésére nincs lehetőség. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a kedvezményt jogosulatlanul igénybe vevőket a helyszínen kötelezik a teljes jegyár megfizetésére.

Mit tehetek, ha a weblap nem működik rendeltetésszerűen?

A jegy.hu oldal használatához az alábbi böngészőprogramok naprakész verzióinak használatát javasoljuk: Mozilla Firefox, Google Chrome. 

Amennyiben ezektől eltérő böngészővel használja a felületet és a működés során hibát tapasztal, kérjük próbálja meg a fentebb jelzett programok valamelyikével a használatot, illetve engedélyezze a sütik (cookie-k) használatát a böngészőben. 

Az egyes weboldalak működését az is befolyásolhatja, ha a böngészőprogram süti (cookie) beállításai nem megfelelőek.

A felhasználók saját internet böngészőjükben letilthatják vagy engedélyezhetik a sütik (cookie-k) telepítését a számítógépre, azonban fontos tudni, hogy a sütik elutasítása ugyan segítheti a személyes adatok védelmét, azonban egyes weboldalak használhatóságát korlátozhatja.

A sütik engedélyezését vagy letiltását általában az internet böngészők Eszközök/Beállítások menüjében az Adatvédelem beállításai alatt, a cookie vagy süti menüpontokban végezheti el.

Mit tegyek, ha nem tudok megnyitni egy nézőteret?

Felhívjuk figyelmét, hogy a nézőteres jegykiválasztáshoz a böngészőprogramok legújabb verziója javasolt. A legnépszerűbb böngészőprogramok új verzióját a következő oldalakról tudja letölteni:

Mozilla Firefox letöltése

Google Chrome letöltése

Jegyek kijelölése, illetve honnan tudom, milyen jegyeket tettem a kosaramba?

Ha a nézőtéren egy jegyet kijelöl, az bekerül a kosarába. A "kosárhoz" gomb lenyomásával átléphet a kosár felületre, ahol megnézheti annak tartalmát. A kosáridő az első jegy kosárba tételétől számított 30 perc. A hátralévő időt egy óra jelzi a képernyő jobb felső sarkában. A weboldal bármely részén böngészik, a lap jobb felső sarkában található kosár ikon megnyomásával a kosarához juthat és megnézheti, milyen jegyeket tett addig a kosárba.

Tudok jegyet foglalni?

Nem. Az InterTicket online vásárlási rendszerén a jegyek időleges foglalása nem lehetséges. Amennyiben a jegyek kijelölésétől számított 30 perc múlva nem történik meg a jegyek kifizetése, a rendszer a kijelölt jegyeket automatikusan felszabadítja, és eladható állapotban visszahelyezi a nézőtérre.

Milyen bankkártyák alkalmasak fizetésre?

•Visa

•MasterCard

•Electron

•Maestro: Az elfogadás feltétele, hogy a kártyát kibocsátó bank is támogassa a Maestro kártyák e-commerce tranzakciókra történő felhasználhatóságát (erről számlavezető bankja tud felvilágosítást adni). 

Amennyiben szeretné használni a bankkártyáját online vásárlás során, akkor regisztrálnia kell a kártyát a kibocsátó banknál.

Mire figyeljek a bankkártya adatok megadásánál?

A bankkártya adatok megadásánál az alábbiakra szeretnénk felhívni a figyelmet:

•Kártyán szereplő név: A bankkártyán található kártyatulajdonos személy nevét adja meg!

•Bankkártyaszám: A kártyán található 16 karakterű sorszámot írja be, szóközök és kötőjelek nélkül. Figyelem! A bankkártyaszám nem azonos a bankszámlaszámmal!

•Lejárati dátum: A kártyán hónap/év formátumban van feltüntetve a lejárati dátum (pl. 10/09 - 2009. október).

•Ellenőrző kód, más néven CVC2. A dombornyomott kártyákon (Visa, MasterCard) mindig van ellenőrző kód. Más kártyatípusokon is lehet. A kártya hátoldalán a tulajdonosi aláírás felett/alatt/mellett található számsor utolsó 3 karaktere adja ezt a kódot. Amennyiben kártyája rendelkezik CVC2 kóddal, kérjük a fizetéskor adja meg!

Mi az a Telekód?

A telekód egy banki biztonsági kód, amelyet 2021. január 1-jétől szükséges megadni online vásárlások során.

A telekódot a számlavezető bankjánál szükséges beállítania ahhoz, hogy 2021. január 1-jétől az internetes vásárlások jóváhagyásához használni tudja

Mi az az erős ügyfélhitelesítés?

Az Európai Unió PSD2 irányelve alapján a bankkártyás vásárlások és az elektronikus fizetési műveletek többségénél szükséges az erős ügyfélhitelesítés a kártyabirtokos azonosításához.

Az erős ügyfélhitelesítésről az alábbi weboldalon olvashat bővebben:

https://erosugyfelhitelesites.hu/hogyan-mukodik

Átutalással tudok fizetni?

Nem. Rendszerünkön keresztül kizárólag bankkártyás jegyvásárlás lehetséges (azonnali fizetéssel), átutalásos fizetést nem áll módunkban kezelni.

Hogyan igényelhetek számlát?

A megvásárolt jegyekről a vásárló adatainál megadott névre automatikusan elektronikus számlá(ka)t állítunk ki, melyeket e-mailben kézbesítünk. Amennyiben más névre, vagy cég számára szeretne számlát kérni kérjük, jelölje be a "Más névre kérem a számlát" négyzetet és adja meg a szükséges adatokat.

Mit tegyek, ha tévesen adtam meg a számla adatokat?

Amennyiben a vásárló a számlán szerepeltetni kívánt vevői adatokat tévedésből helytelenül adta meg, és a számla ezzel a helytelen tartalommal került kiállításra, úgy a vásárlónak egy alkalommal lehetősége van a számla módosítását kérni. A számviteli és adózási kötelezettségekre és határidőkre tekintettel a módosítási igényt a számla teljesítési dátumának naptári hónapjában, valamint az azt követő naptári hónap 5. naptári napján belül szükséges jelezni. A vásárló a számlamódosítási igényét az ügyfélszolgálatnak (interticket@interticket.hu címre) továbbított e-mailben kérheti.

Mit jelent az e-számla?

Az e-számla elektronikus úton kerül kiállításra és megküldésre. Az e-számlát elektronikus formában kell tárolni, így minősül eredeti, hiteles példánynak. Amennyiben kinyomtatásra kerül, a nyomtatott bizonylat másolatnak tekintendő.

Miért nem tudok az ajándékutalványról számlát kérni?

Az ajándékutalványt az Áfa törvény 259.§. 15. pontja a pénzhelyettesítő eszközök között sorolja fel, ezért nem terheli áfa fizetési kötelezettség. A pénzhelyettesítő eszköz értékesítése nem minősül termékértékesítésnek, így mentesül a számlakibocsátási kötelezettség alól feltéve, hogy az ügyletről számviteli bizonylat kerül kiállításra. Az ajándékutalvány vásárlásakor kiállított kibocsátói bizonylat adatainak utólagos módosítására nincs lehetőség.

Szeretnék jegyeket vásárolni, de nincs tranzakcióra alkalmas bankkártyám.

A www.jegy.hu weblap alsó részén található az InterTicket rendszerhez Partnerként kapcsolódó jegyértékesítő pontok listája. A Partnerirodákban személyesen van lehetőség jegyvásárlásra, de felhívjuk figyelmét, hogy a jegy.hu weboldalán elérhető események között előfordulhatnak olyanok is, amelyekre jegyirodai partnereink nem árusítanak jegyeket. 

Tudok-e fizetni Széchényi Pihenő Kártyával az online vásárlás során?

Igen.

A SZÉP kártyás fizetésre vonatkozó információk: 

A rendezvény szervezője bizonyos rendezvények esetében lehetővé teheti, hogy a belépőjegy vételárát a jegyvásárló kiegyenlíthesse a 76/2018 (IV. 20.) Korm. rendelet (a továbbiakban SZÉP rendelet) szerint szabályozott Széchenyi Pihenő Kártyával (ismert nevén SZÉP kártya). Nem minden rendezvényre vásárolható belépőjegy SZÉP kártya felhasználásával, hiszen a SZÉP rendelet maga is korlátozza a rendezvények körét. Amennyiben az adott rendezvény a SZÉP rendelet által engedélyezett körbe tartozik, a Szervező maga jogosult abban dönteni, hogy az adott rendezvényre a SZÉP kártyát elfogadja-e vagy sem.

Alapesetben a SZÉP kártya szabadidő alszámláján („zsebében”) rendelkezésre álló összeg használható fel jegyvásárlási célra, ugyanakkor Magyarország Kormánya 2022. szeptember 30-ig szabaddá tette az átjárást a SZÉP kártya alszámlái közt, ami azt jelenti, hogy átmenetileg pl. a szálláshelyre kapott béren kívüli juttatást is fel lehet használni kulturális célokra is. Ugyanakkor egy vásárlás során csak egy alszámla alkalmazható.  

A SZÉP kártya elfogadás során létrejövő ügyletek a SZÉP kártya birtokosa és a Szervező közötti jogügyletnek minősülnek. A Szolgáltató az ügylet során kizárólag a jegyértékesítő rendszert, mint szoftvert biztosítja, az értékesítés során sem ügynökként, sem bizományosként nem vesz részt. 

A SZÉP kártyák elfogadását végző pénzintézettel közvetlenül a Szervező köti meg a szerződéseket. Ennek megfelelően a Szolgáltató a SZÉP kártya műveletekkel összefüggő, a kártyabirtokos és a Szervező, illetve a pénzintézet közötti jogvitákba nem kapcsolódik be, az ilyen vitákkal kapcsolatos mindennemű felelőssége kizárt.

A SZÉP kártyával megvásárolható események esetén – a fizetési aloldalon – megjelenik a SZÉP kártya, mint fizetési lehetőség. A vásárlás akkor lesz sikeres, ha a SZÉP kártya kiválasztott zsebében rendelkezésre álló felhasználható összeg teljes egészében fedezi a kiválasztott és kosárba tett termékek ellenértékét, ugyanis részben SZÉP kártyás, részben bankkártyás fizetésre nincs lehetőség.

Mely eseményekre tudok szép kártyával fizetni?

Online SZÉP kártyás vásárlásra az alábbi előadások jegyvásárlása esetén van lehetőség:

https://www.jegy.hu/ticketsearch/szepcard_enabled

Mikor teljesül a vásárlás?

Jegyvásárlása akkor tekinthető véglegesnek, amennyiben a fizetési tranzakció sikeres, és a jegyrendszerben a jegyek eladott státuszt kaptak. A weblap visszajelzést ad a vásárlás eredményéről és megküldi a szükséges visszaigazolást e-mailben. Amennyiben a visszaigazolás egy órán belül nem érkezik meg, ez nem feltétlenül jelenti a vásárlás sikertelenségét. Ilyen esetben, kérjük, ne kezdeményezzen újabb vásárlást, hanem lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal. A levelezőrendszerek saját beállításától függően a visszaigazoló e-mail levélszemétbe (spam) kerülhet, ami nem tekinthető rendszerhibának. Kérjük, vizsgálja át a levelezője spam mappáját is, és lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal, hogy bizonyosságot kapjon vásárlása eredményességéről.

Mit tegyek, ha megszakad a tranzakció?

A vásárlási folyamat során a jegyrendszer a különböző pénzügyi szolgáltatói felületekkel kommunikál. E folyamatok során kérjük szíves türelmét. A jegyrendszer minden vásárlás eredményéről tájékoztatást küld Önnek. Ne szakítsa meg és ne indítsa újra a már megkezdett fizetést, valamint ne zárja be a böngészőt! Az idő előtti kilépés, blokkolás gátolja a visszaigazoló e-mail megküldését. Technikai kommunikációs hiba miatt megszakadhat a tranzakció. Amennyiben ilyen jelenséget tapasztal, kérjük lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal egyeztetés céljából. Semmi esetre se kezdeményezzen új vásárlást!

Hogyan tudom átvenni a jegyeimet, ha Belépőjegy-utalványt kaptam?

Ön a vásárlás lebonyolítása után e-mailben megkapott Belépőjegy-utalvány helyszíni pénztárban történő bemutatásával tudja átvenni megvásárolt jegyeit. A visszaigazolásban szereplő utalványazonosító bemutatása után adja át a pénztár a jegyeket. Általánosságban elmondható, hogy félórával előadás kezdete előtt elegendő a helyszínre érkezni.

Más is átveheti a jegyeimet?

Az internetes vásárlás során kapott Belépőjegy-utalvány előadóhely jegypénztárában történő bemutatásával a vásárlón kívül más személy is átveheti a jegyeket. A visszaigazolásban szereplő Belépőjegy-utalvány ellenőrzése után adja át a jegypénztár a jegyeket. Személyazonosítás a jegypénztárban nem történik.

Amennyiben ajándékba szeretném adni jegyeket, vagy hamarabb szeretném megkapni a jegyeket, átvehetem-e hamarabb, mint a visszaigazolásban feltüntetett időpont?

A jegyek előzetes átvételére az InterTicketnél nincs lehetőség. Amennyiben ajándékba szeretné adni a megvásárolt jegyeket, adja át a Belépőjegy-utalványt a megajándékozott személynek vagy lépjen kapcsolatba az adott előadóhely jegypénztárával, szervezési osztályával. Amennyiben a jegypénztár, illetve a szervezési osztály közlése szerint korábban is átvehetők a jegyek, Ön ezt személyesen a Belépőjegy-utalvány bemutatásával teheti meg a jegypénztár nyitvatartási idejében. Felhívjuk a figyelmet, hogy nem minden előadóhely esetében van lehetőség a jegyek hamarabb történő átvételére!

Mire kell figyelnem, ha E-ticket-et vásárolok?

Az E-ticket a sikeres vásárlást követő 1 órán belül e-mailben, PDF formátumban küldött jegy.

Az előadás helyszínén nincs lehetőség az E-ticket nyomtatására, ezért a belépés nyomtatott jegy hiányában az előadóhely (szervező) részéről megtagadható. A nyomtatás szükségességéről minden esetben az esemény szervezője tud tájékoztatást adni.

Az E-Ticket egy teljes értékű elektronikus jegy. Az E-Ticketen lévő számsor és vonalkód a rendeléssel kapcsolatos összes információt tartalmazza. Segítségével beazonosítható a jegy, ezért nincs szükség egyéb biztonsági jelre. A vonalkódot a rendezvény helyszínén belépéskor elektronikusan ellenőrzik. Semmilyen körülmények között ne engedje, hogy illetéktelen személy másolatot készítsen az E-Ticketről. Mivel a vonalkód-olvasó rendszer nem lát különbséget másolt és eredeti vonalkód között, ezért mindig az ELSŐ lehúzott E-Ticketet fogadják el eredeti jegynek. Minden további, azonos vonalkóddal rendelkező E-Ticket másolatnak, azaz érvénytelen jegynek minősül.

Kérjük, hogy nyomtatásnál sima A/4-es, fehér, irodai papírt használjon! A nyomtatást akár tintasugaras, akár lézernyomtató segítségével is elkészítheti. Fontos azonban, hogy a nyomtatáshoz ne használja a nyomtató gazdaságos üzemmódját (draft printing), mert ez a vonalkód torz megjelenítését eredményezheti.

Telefonon is bemutathatók a jegyek a beléptetés során?

Bár több partnerünknél is elegendő okostelefonon bemutatni a jegyeket, erről minden esetben az esemény szervezője tud tájékoztatást adni.

Hogyan működik a voucher futballmeccsek esetében?

A szervezők dönthetnek úgy (jellemzően külföldi meccs esetén), hogy a vásárló jegy helyett ún. vouchert (utalványt) kap, amelyet egy előre megadott módon (általában a helyszínen, a mérkőzés előtt) válthat be jegyre. Fontos, hogy az ülőhelyek a jegy kiváltását követően kerülnek elosztásra, ezért az InterTicket és az MLSZ nem tud felelősséget vállalni azért, hogy a szervezők valóban biztosítják a kijelölt ülőhelyeket, illetve azt, hogy a kijelölt ülőhelyen ne legyen korlátozott a kilátás.

Mi a teendő, ha nem kaptam visszaigazolást?

Amennyiben a bankkártyás fizetési tranzakció után a rendszer értesíti Önt a sikeres vásárlás tényéről, azonnal küld egy visszaigazolást az Ön által megadott e-mail címre. Ha ezt a visszaigazolást 1 órán belül nem kapja meg, kérjük NE kezdeményezzen újabb vásárlást, hanem vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, amely elérhető a Jegy.hu oldalain megtalálható chat-en keresztül (élőben munkanapokon 9-től 20 óráig, hétvégén, munkaszüneti és ünnepnapokon 10-től 19 óráig) vagy küldjön e-mailt az interticket@interticket.hu címre. A visszaigazolást kérésre újra megküldjük. A vásárlás sikeres lebonyolítása nem függ a visszaigazolás megküldésétől. Kommunikációs hiba is okozhatja, hogy Ön nem kap visszaigazolást. Ez esetben is kérjük, lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal!

Mit tegyek, ha elveszett a visszaigazolásom?

Amennyiben elveszett a visszaigazoló e-mail, kérjük lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, és a vásárlás azonosítása után újból megküldjük Önnek a visszaigazolást.

Mit tegyek, ha elvesztettem a jegyirodában, színházi jegypénztárban vásárolt belépőjegyeimet?

Amennyiben a jegyeit az előadás helyszínén bármi okból bemutatni nem tudja, nem jogosult belépni a rendezvényre. A már egyszer kiadott jegyet biztonsági okokból kinyomtatni több alkalommal nem lehet. Felhívjuk a figyelmet, hogy az eredeti jeggyel az azt bemutató személynek van joga a rendezvényre belépni. 

Tudok-e visszaváltani, illetve cserélni?

A jegyvásárlás nem módosítható, nem törölhető és nem vonható vissza. Csere nem lehetséges. Visszaváltás, illetve csere kizárólag elmaradt előadás esetén kezdeményezhető a színház ill. szervező által megadott feltételek szerint. 

Mit tehetek, ha elnéztem az előadás dátumát?

A rendszer a kiválasztott jegyeket egy vásárlói kosárba gyűjti össze, melyben újra ellenőrizhetők a jegyek adatai: mire, hová, mikorra szól és mennyibe kerül. Kérjük, alaposan nézze meg, hogy ténylegesen az Ön által kívánt jegyek kerültek-e be a vásárlói kosárba, mert az esetleges tévesztést nem áll módunkban korrigálni.

Honnan tudhatom, hogy elmarad az előadás?

Amennyiben az előadás elmaradna, akkor Önt a vásárláskor megadott e-mail címen értesítjük a jegy visszaváltásának vagy további felhasználásának lehetőségeiről, amint azokat hivatalos formában megkaptuk a rendezvény szervezőjétől. Az elmaradt előadással kapcsolatos teendőket mindig a színház, illetve a rendezvény szervezője határozza meg.

Elmaradt előadás esetén a kényelmi díj visszatérítésre kerül, kivéve amennyiben háború, lázadás, terrorcselekmény, sztrájk, baleset, tűz, blokád, árvíz, járványügyi hatósági határozat, intézkedés vagy javaslat, természeti katasztrófa, súlyos energiaellátási zavar vagy más olyan előre nem látható és elháríthatatlan akadály következményeképpen, amely a Vásárló, illetőleg a Szolgáltató hatókörén kívül esik, valamelyikük nem képes valamilyen szerződéses kötelezettségének eleget tenni. Az elmaradt rendezvény pótlásáról a szervező dönt és biztosítja a kártalanítás fedezetét. Ennek hiányában az InterTicket a belépőjegy vételárának visszafizetésére nem köteles. Az InterTicket a jegyvásárlási lehetőséget szolgáltatja, és nem az előadást.

Hogyan történik a jóváírás?

Elmaradó előadás esetén a jegyek visszaváltásának folyamatát, helyszínét, határidejét a rendezvény szervezője dönti el és annak megvalósulásáért a rendezvény szervezője a felelős. Ha a rendezvény szervezője másként nem rendelkezik, elmaradó előadás esetén a jegyek árának visszafizetése az alábbiak szerint történik:

•Bankkártyás fizetés esetén a vásárlásnál használt bankkártyához tartozó számlaszámra téríttetjük vissza – a SimplePay-en/CIB Bankon keresztül - a jegyek árát a jóváírás kezdeményezésétől számított 30 napon belül. Kérjük a jóváírás megtörténtét ellenőrizze bankszámlája kivonatán. Amennyiben ez idő alatt nem történik meg a jóváírás, kérjük lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal. 

•SZÉP-kártyás fizetés estén, a számlakibocsátó partnerünkkel tudja felvenni a kapcsolatot a visszatérítés ügyében.

Szabadtéri előadás esetén mit történik, ha az előadás napján esik az eső?

Minden előadás esetében az adott előadóhely esőszabályzata az irányadó. Az esőszabályzatról az előadóhely hivatalos weboldalán tájékozódhat.

Tudnivalók a Jegy.hu Ajándékutalványról

Beváltás: A Jegy.hu ajándékutalvány a www.jegy.hu weboldalon használható fel minden, a rendszerben elérhető programra (színház, koncert, fesztivál, sport) történő jegyvásárláskor. A megvásárolt jegyek értékét levonjuk az ajándékutalványon lévő összegből. Amennyiben a megvásárolt jegyek értéke nem éri el az ajándékutalványon felhasználható összeget, a fel nem használt összeg a későbbiekben is levásárolható. Ha a vásárlás összege magasabb, mint az ajándékkártyán felhasználható összeg, a fennmaradó összeget bankkártyával tudja kiegyenlíteni.

Egy rendelés során több ajándékutalvány is felhasználható. Ebben az esetben a kártyák összegei összeadódnak. Ha egyszerre több ajándékutalványt szeretne felhasználni, egyenként kell érvényesíteni azokat.

Korlátozások: A Jegy.hu ajándékutalvány kizárólag a www.jegy.hu weboldalon ill. az online.jegy.hu oldalon használható fel, a kapcsolódó jegy.hu aldomainen működő weboldalakon nem, ideértve egyebek mellett a meccs.jegy.hu-t, a kultura.jegy.hu-t és a sport.jegy.hu-t.

Felhívjuk a figyelmét, hogy egy utalvány kódjának megadása, majd az "Érvényesít" gombra való kattintás után a rendszer biztonsági okok miatt 30 percig zárolni fogja a kódját. Amennyiben ebben az időintervallumban ismét szeretné beváltani, hibaüzenetet fog kapni.

A fizetés véglegesítését követően nincs lehetőség az ajándékkártya utólagos beszámítására. Az ajándékkártyát nem lehet pénzzel feltölteni, értékesíteni, pénzre váltani.

Az ajándékutalvány a vásárlást követően legkésőbb 1 órával aktiválódik.

Az utalvány a vásárlástól számított 2 évig érvényes, hosszabbításra nincs mód.

Mikor és hol érhetem el az InterTicket ügyfélszolgálatát?

Ügyfélszolgálatunk elérhető a Jegy.hu oldalain megtalálható chat-en keresztül, élőben munkanapokon 9-től 20 óráig, hétvégén, munkaszüneti és ünnepnapokon 10-től 19 óráig. Helyszíni események ügyében e-mailt küldhet az interticket@interticket.hu címre. Online események ügyében e-mailjét az online@interticket.hu címre várjuk.

Kapcsolat

Bardóczky Gábor
A Belvárosi Színház 
ügynöki jegyértékesítője


Cím: 1075 Bp Dohány u.1/a
email: ​info@belvarosiszinhaz.hu


Nyitvatartás:
Hétköznap 13:00-18:00